FANDOM

Ivano-Frankivsk COA-0

Логотип

MSN (Microsoft Network) — великий інтернет-провайдер і веб-портал, а також десята за популярністю (0,01%) у світі пошукова система, створені компанією Microsoft і запущений 24 серпня 1995 (дата відкриття збігається з датою випуску Windows 95). Потім назва «MSN» була поширена на сервіс електронної пошти Hotmail, клієнт служби миттєвих повідомлень MSN Messenger, а також на ряд веб-вузлів, які підтримує Microsoft.

З 9-ма млн. передплатників, MSN другим за величиною інтернет-провайдером в США після AOL LLC з його 26,5 млн клієнтів. Згідно системі Alexa, MSN.com зараз є третім за відвідуваністю англомовним ресурсом в мережі Інтернет, після своїх конкурентів Yahoo! і Google. Також, в Outlook Express і Microsoft Office Outlook версії 10 і нижче, за умови реєстрації облікового запису електронної пошти, від MSN.com «приходив» вітальний лист з усіма посиланнями.

Нещодавно запущені сервіси:

  • MSN Groups (закритий 21 лютого 2009) — безкоштовний форум-сервіс.
  • MSN Spaces (закритий 16 березня 2011) — безкоштовний блог-сервіс, аналог Livejournal.

Функції налаштування MSN — My MSN і Hotmail було взято з сервісної авторизації Microsoft Passport.

Посилання Редагувати