FANDOM

Завантаження

Логотип Microsoft Edge

Microsoft Edge (з кодовою назвою Spartan) - це веб-браузер, розроблений Microsoft, випущений 29 липня 2015 року як браузер за замовчуванням для Windows 10, замінивши Internet Explorer. Він розроблений як легкий веб-браузер з макетом двигуна, побудований за стандартами Інтернету. Він не підтримує ActiveX, об'єктів допоміжного браузера або будь-яку іншу форму плагіна, окрім Adobe Flash Player. Однак він додає нові функції, такі як інтеграція з Cortana, інструментами анотації та режимом читання. Підтримка розширення була додана до Edge з випуском оновлення Windows 10 для ювілею 2 серпня 2016 року.

Можливості Редагувати

Microsoft Edge стане браузером за замовчуванням на виданнях ПК та мобільних пристроїв Windows 10, замість Internet Explorer 11 та Internet Explorer Mobile.

Microsoft Edge використовує новий двигун макета "Edge", витягнутий з Trident, який "призначений для сумісності з сучасною мережею". Новий двигун Edge буде використовуватися за замовчуванням у Windows 10, а сторінки можна буде перетворити в старий движок MSHTML для зворотної сумісності з веб-сайтами та програмними продуктами, призначеними для підприємства.

Internet Explorer 11 залишатиметься разом із Microsoft Edge у Windows 10 для сумісності; він залишиться майже ідентичним версії Windows 8.1, а не використовувати движок Microsoft Edge, як це було раніше оголошено.

Microsoft Edge інтегрується з онлайн-платформами Microsoft: вона інтегрується з цифровим помічником Cortana, щоб забезпечити голосовий контроль, функціональність пошуку та динамічну персоналізовану інформацію, пов'язану з пошуками в адресному рядку. Користувачі можуть створювати анотації до веб-сторінок, які можна зберігати та десь поділитися з OneDrive. Він також інтегрується з виділенням списку читання для синхронізації вмісту між пристроями та забезпечує режим читання, який позбавляє ненужне форматування сторінок для покращення їх читабельності.

Прийом Редагувати

У серпні 2015 огляду Дена Грабхама від Techradar Windows 10, Microsoft Edge отримала високу оцінку за її продуктивність, хоча і не була повноцінною у стані під час запуску.

Ендрю Каннінгем з Ars Technica похвалив браузер за те, що він "надзвичайно перспективний", і "набагато кращий браузер, ніж будь-коли браузер Internet Explorer", але критикував його через відсутність функціональних можливостей під час запуску.

Том Холверда з OSNews піддав критиці Edge у серпні 2015 року за приховану панель URL-адреси, відсутність зручності для користувача, поганий дизайн та систему вкладень, яка "настільки зламана, що вона ніколи не повинна бути відправлена ​​в остаточний випуск". Він описав реалізовані функції браузера: "Порушення навіть не починає його описувати" і "якийсь космічний жарт".

Дані, отримані серпнем 2015 року, через декілька тижнів після випуску, показали, що кількість користувачів Edge була низькькою, і лише 2% загальних користувачів комп'ютера використовували новий браузер. Серед користувачів Windows 10 використання пік становило 20%, а потім знизилося до 14% до серпня 2015 року, оскільки намагалися це зробити, і багато хто перестав користуватися ним на користь інших веб-переглядачів.

Глюки Редагувати

  • Іноді Microsoft Edge втратить свою заголовку. Це повернеться впродовж кількох секунд, але кнопки з близьким мінімізацією-максимізацією відмовилися, а вікно не можна перетягнути. Це фіксується шляхом виконання таких речей, як alt-f4 тощо. ПРИМІТКА. Цей збій відбувається лише в оновленні творців через несправність диспетчера вікон, dwm.exe. Ви також можете допомогти зробити це рідше, перезапустивши dwm.exe в диспетчері завдань, dwm - менеджер робочого вікна.
  • Інколи мікрофонний край не працюватиме, і його неможливо закрити без диспетчера завдань. Він просто буде перетягуватися скрізь, як і заголовка. Це лише в оновленні творців
  • Іноді Microsoft не зможе правильно завантажити край, не маючи жодного вікна. Це також відбувається з іншими програмами. Вам потрібно закрити їх за допомогою менеджера завдань, і цей збій відбувається лише в оновленні творців.