FANDOM

Windows Mobile (для версій 6.x також відома як Windows Phone) — операційна система для мобільних пристроїв з основним набором програм, таких як Windows Marketplace for Mobile, My Phone, Windows Live, заснованих на Microsoft Win32 API. Windows Phone може працювати на ряді пристроїв, включаючи Pocket PC, смартфони, комунікатори.

Початкова Pocket PC 2000 більше призначалася для управління стилусом, який використовується для введення команд, торкнувшись екрану. Windows Mobile була оновлена кілька разів. Поточна версія називається Windows Mobile 6.5. Вона заснована на Windows CE 5.2, має основний набір програм, розроблених з використанням Microsoft Windows API. Вона дещо аналогічна для настільних версій Windows, функціонально і естетично. Доступні інструменти розробки стороннього програмного забезпечення для Windows Mobile. Стороннє програмне забезпечення також можна було придбати через Windows Marketplace for Mobile. У лютому 2010 року для ринків, що розвиваються, запропоновано спрощену версію Windows Mobile 6.5 під назвою Windows Phone 6 Starter Edition SKU. Також було заявлено про намір після випуску Windows Mobile 6.5.3 повністю перейменувати Windows Mobile на Windows Phone Classic.

Наступником класичної лінійки Windows Mobile для широкого загалу оголошено версію Windows Phone 7, яку було представлено під час заходу Mobile World Congress в Барселоні 15 лютого 2010 року. Для корпоративних користувачів наступниками класичної лінійки Windows Mobile оголошено Windows Embedded Compact (колишня Windows Embedded CE) та Windows Embedded Handheld.

Частка Windows Phone ринку смартфонів знижується. Зменшення 20% в 3 кварталі 2009. У Сполучених Штатах, це 3-тя найпопулярніша операційна система для бізнес-користувачів (після BlackBerry OS і iPhone OS), з 24% акцій серед корпоративних користувачів. У загальних продажів, це 4-а найпопулярніша операційна система, 7,9% частки світового ринку смартфонів.