FANDOM

Windows Server 2016 — серверна операційна система компанії Microsoft. Вона належить до сім’ї операційний систем Windows NT і розбляється паралельно із Windows 10. Перша прев’ю версія (Technical Preview) з’явилася 1 жовтня 2014 року разом із першою прев’ю версією System Center. Планувалося, що фінальний реліз сервера буде 26 вересня 2016 року, тобто не буде випущена разом з клієнтською операційною системою Windows 10, як було у випадку із останніми трьома випусками операційних систем.

Можливості Редагувати

  • IIS 10: підтримка HTTP/2
  • Windows PowerShell 5.0
  • М’яке перезавантаження (Soft Restart), нова можливість Windows для прискореня процесу завантаження, пропускаючи апаратну ініціалізацію, тільки перезавантаження програмного забезпечення.[4]
  • Telnet server не включено.

Nano Server Редагувати

Microsoft анонсувала нову опцію інсталяції, названу Nano Server, мінімальна інсталяція Windows Server, оптимізована під Windows Server Containers та Hyper-V Containers і також під інші сценарії хмарних обчислень. Згідно анонсу, Microsoft видалила GUI, 32-bit підтримку (WoW64), MSI та велику кількість дефолтних компонентів Server Core. Локальний логон та Remote Desktop не підтримуються. Всі налаштування виконуються віддалено через WMI та PowerShell. Випущена на основі поточної версії на час анонсу (квітень 2015), Nano Server має розмір на 93 проценти менше, ніж VHD, 92 проценти менше критичних оновлень і на 80 процентів менше перезавантажень, ніж повна версія Windows Server.

Випуски Редагувати

Прев’ю релізи Редагувати

Публічна бета-версія Windows Server vNext під брендом "Windows Server Technical Preview" була випущена 1 жовтня 2014 року; технічні прев’ю версії розраховані на корпоративних користувачів. Ця версія працювала до 15 квітня 2015 року; Microsoft випустила інструмент для продовження терміну придатності, поки вони готували до запуску другу версію Tech Preview ОС у травні 2015. Цей інструмент автоматично завантажувався та інсталювався, як звичайне оновлення.

ВерсіїКомпонентиІсторія
Оригінальні
Під DOS
Windows 1.0Windows 2.0Windows 2.1 (Windows/286Windows/386) • Windows 3.0Windows 3.1x
Windows 9x
Windows 95Windows 98
Windows NT
Ранні версії
Windows NT 3.1Windows NT 3.5Windows NT 3.51Windows NT 4.0Windows 2000Windows 2000 Millennium Edition
Клієнтські
Windows XP (розвиток) • Windows Vista (випускирозвиток) • Windows 7 (editionsdevelopment) • Windows 8Windows 10
Windows Server
Server 2003Server 2008 (2008 R2) • HPC Server 2008Home ServerSmall Business ServerEssential Business ServerWindows Server 2012Windows Server 2016
Спеціалізовані
Windows EmbeddedWindows PEWindows Fundamentals for Legacy PCs
Мобільні
Windows MobileWindows Phone
Майбутні
Скасовані
CairoNashvilleNeptuneOdyssey
Пов'язані
MetroMidoriOS/2Windows AeroWindows SetupТеми Windows XPMicrosoft Plus!