FANDOM

Ivano-Frankivsk COA

Логотип

Windows Store (укр. Магазин Windows) є платформою цифрової дистрибуції операційних систем Windows 8Windows Server 2012 і Windows 10. Платформа забезпечує покупку, завантаження й оновлення комп'ютерних програм: застосунків та відеоігор. Через Windows Store можуть поширюватися як безплатні, так і платні програми. Платні поширюються в діапазоні вартості від 1.49 до 999.99 доларів США. Windows Store вперше стала доступною з Windows 8 Consumer Preview 29 лютого 2012 року.

Станом на вересень 2015 року в магазині було доступно 669000 програм[1].

Можливості Редагувати

Windows Store screenshot

Знімок екрану Windows Store

Windows Store стає доступною для користування всім, хто має обліковий запис Microsoft. Частина застосунків з нього, такі як переглядач зображень чи аудіоплеєр Groove, поставляються разом з Windows 10 і є стандартними застосунками. Окрема програма, що використовується для доступу в магазин програм, є компонентом Windows 8 і 10. Windows Store на основі пошуків і оцінок користувача формує перелік пропонованих програм, який відображається на головній сторінці.

Магазин програм пропонує як прикладні додатки (офісні програми, спілкування, ЗМІ, перегляд і створення медіа, оптимізація роботи), так і відеоігри. Існують безкоштовні і платні програми, оцінка яких відображається в національних валютах, залежно від вказаного місцерозташування користувача. Поряд з іншими, підтримується і гривня. На деякі програми діють тимчасові знижки. Деякі платні програми можливо спробувати в демонстраційних версіях безкоштовно. Також підтримуютья подарункові коди, після введення яких товар можна буде завантажити.

Коло пристроїв, на яких можна запускати програми, неоднакове. Більшість призначені однаково як для ПК, так і смартфонів під управлінням Windows. Деякі додатково підтримують шоломи віртуальної реальності, медіа-концентратори, гральну консоль Xbox One.

Застосунки поділяються за категоріями, відповідно до призначення, такими як бізнес, новини, соцмережі, фото і відео. Ігри категоризовані як за жанрами (стратегії, шутери, головоломки і т. д.), так і за додатковими можливостями (сімейні, інструменти розробки, освітні). Серед них окремо виділяються ігри, які підтримують сервіс Xbox Live. В них можливо отримувати досягнення, змагатися з друзями і поширювати записи відеоігор, вступати в клуби за інтересами.

Історія Редагувати

Передісторія Редагувати

Microsoft раніше підтримувала аналогічну цифрову система розсилки програмного забезпечення під назвою Windows Marketplace, що дозволило споживачам купувати програмне забезпечення через Інтернет та завантажувати його на свій комп'ютер онлайн ключі продукту та ліцензії.

Керівництво Редагувати

Аналогічно Windows Phone Store, Windows Store регулюється Microsoft. Програмісти повинні отримати схвалення від Microsoft після чого їхній застосунок стає доступним в Windows Store. Забороненими є програми, що містять:

  1. Будь-який вміст для дорослих (наприклад, той, що має рейтинг PEGI «18», ESRB «Тільки для дорослих» або еквіваленти)
  2. Дискримінацію, ненависть чи насильство на основі приналежності до певної расової, етнічної, національної, мовної, релігійної, або іншої соціальної групи або за ознакою статі, віку або сексуальної орієнтації.
  3. Вміст чи функціональність, яка сприяє незаконій діяльності чи заохочує до неї.
  4. Непристойний вміст
  5. Носять наклепницький характер.
  6. Заохочують, полегшують, або прикрашають надмірне, або безвідповідальне вживання алкоголю, тютюнових виробів, наркотиків, або зброї.
  7. Заохочують, полегшують, або прикрашають екстремальне, або безпричинне насильство, порушення прав людини, застосування зброї проти людини або тварини в реальному світі.
  8. Надмірну ненормативну лексику

Microsoft залишає за собою право видаляти існуючі застосунки на пристроях Windows, як вказано в умовах Windows Store з її використання, але Microsoft не несе ніякої відповідальності щодо запобігання втрати даних внаслідок видалення програми.

Microsoft зіткнулася з критикою свого спочатку непослідовнього виконання керівних принципів рейтингів для ігор в різних регіонах. Керівні принципи раніше уточняли, що вміст, який перевищує рейтинг PEGI «16», або ESRB, не допускають до Windows Store. Критики та публікаціЇ зазначили розбіжності між двома системами, а ряд великих відеоігор рейтингу «Mature» від ESRB (такі як, наприклад, BioShock) були оцінені «18» за PEGI, теоретично забороняючи їх у Windows Store в Європі. 25 жовтня 2012 представник Microsoft заявив, що керівні принципи рейтингів будуть змінені в грудні 2012 для пояснення цієї розбіжності.

Інструменти розробника Редагувати

Windows Store надає інструменти для розробників, щоб відстежувати свої застосунки в Store. Можна відстежувати завантаження, фінансові дані, прийняття та рейтинги.

Примітки Редагувати

  1. Microsoft by the Numbers. Microsoft by the Numbers. Процитовано 2016-11-27. 

Див. також Редагувати

Посилання Редагувати

ВерсіїКомпонентиІсторія
Оригінальні
Під DOS
Windows 1.0Windows 2.0Windows 2.1 (Windows/286Windows/386) • Windows 3.0Windows 3.1x
Windows 9x
Windows 95Windows 98
Windows NT
Ранні версії
Windows NT 3.1Windows NT 3.5Windows NT 3.51Windows NT 4.0Windows 2000Windows 2000 Millennium Edition
Клієнтські
Windows XP (розвиток) • Windows Vista (випускирозвиток) • Windows 7 (editionsdevelopment) • Windows 8Windows 10
Windows Server
Server 2003Server 2008 (2008 R2) • HPC Server 2008Home ServerSmall Business ServerEssential Business ServerWindows Server 2012Windows Server 2016
Спеціалізовані
Windows EmbeddedWindows PEWindows Fundamentals for Legacy PCs
Мобільні
Windows MobileWindows Phone
Майбутні
Скасовані
CairoNashvilleNeptuneOdyssey
Пов'язані
MetroMidoriOS/2Windows AeroWindows SetupТеми Windows XPMicrosoft Plus!