FANDOM

Stub Незавершена стаття
Кнопки
Це незавершена стаття, стаття занадто коротка, щоб забезпечити більш загальну інформацію про продукт. Ви можете допомогти Майкрософт Вікі дописавши її.

789

Xbox One — гральна консоль восьмого покоління, третя в сімействі гральних систем «Xbox». Анонсована 21 травня 2013 року, вийшла 22 листопада 2013 року. На березень 2016 року було продано понад 20 млн примірників цієї консолі по всьому світу.

В Україні Xbox One офіційно не підтримується.

Розробка Редагувати

Підготовка ігрової індустрії до оновлення консолей почалася в 2008 році, коли Microsoft почала пошук менеджера для роботи над наступним поколінням ігрових систем. Реклама Xbox One під назвою Xbox 720 була поміщена до фантастичного фільму «Жива сталь» (2011) як технологія майбутнього. До анонсу носила кодову назву «Durango». Багато авторитетних видань, зокрема «Форбс», схилялися до назви Xbox Infinity, але на презентації було оголошено назву Xbox One. Анонс нової консолі відбувся 21 травня 2013 року, крім консолі відбувся анонс ігор для неї: Forza Motorsport 5, Quantum Break і NBA Live 14.

На виставці E3 2013 була оголошена дата виходу Xbox One — листопад того ж року. Вартість оцінювалася в $ 499 в США та £ 499 в Європі. Крім того Microsoft повідомили, що планують відмовитися від віртуальної валюти MS Points на користь реальної.

У липні на форумі Microsoft Worldwide Partner Conference 2013 стало відомо про розробку дизайну Xbox One. Над ним трудилися 30 чоловік, віддаючи пріоритет при створенні прототипів зовнішньому вигляду. Microsoft розробила понад 200 прототипів геймпада і десятки ідей форми консолі.

5 вересня 2013 Microsoft повідомили дату виходу консолі на ринки країн «першої хвилі» — 22 листопада. В інших країнах приставка вийти в 2014 році. Саме ця дата була обрана, оскільки цього ж числа в 2005 році вийшла Xbox 360.

Перші продажі приставки почалися в США, Канаді, Мексиці, Бразилії, Австралії, Новій Зеландії, Великій Британії, Ірландії, Німеччини, Франції, Австрії, Італії та Іспанії 22 листопада 2013 року, продажі в Росії, Бельгії, Голландії, Швейцарії, Норвегії, Данії, Швеції і Фінляндії пізніше були перенесені на вересень 2014 року.

Наприкінці серпня 2017 оригінальна консоль перестала продаватися в США та Великій Британії